Thursday, November 25, 2010

HOKI: Malaysia Menang Gaya Rambut Sahaja..!



Salam untuk semua, kekalahan skuad hoki negara mendapat pelbagai reaksi, antaranya yang paling best ramai penyokong bengang dengan penampilan pemain yang kurang "beretika". Tak kan dah masuk final lupa diri kot? Itu lah yang aku dapat gambarkan seketika, semalam Malaysia main serba tak menjadi, dua penalty corner gagal! Tak pernah berlaku lagi sebelum pelawanan lepas. Mungkin bahan rambut yang bukan2.hehe. Padahnya! Malaysia bukan menang bergaya, tetapi menang gaya rambut :)

9 comments:

Admin said...

huhuhuhu..
padah lupa diri,
style la sgt~

Mohamadazhan.com said...

stylo.hehe.

Anonymous said...

Takpe.. malaysia Boleh.

Mohamadazhan.com said...

boleh macam2 ni...

Mohd Wakiyuddin Rosnan said...

tp better hoki drpd bola.. ni 1st time dpt msk final hoki sukan asia sjak sukan ni diperkenalkn. 1 pncapaian yg aku kira kte ptot bgga. bkn kutuk ye.. bg aku biarla dgn gaya rmbut mereka tu. tak ada pun dlm syarat2 permainan hoki kne rmbut 'm' atau rmbut pacak. tak salah rasanya.. yg pntg mutu p'mainan hoki msia mningkat. tu juz pndpt aku la.. kita mmg sll nmpk yg x elok.. yg elok kdg2 t'lpas pndg.. sori...

apislerr said...

ok la tu msuk final

Mohamadazhan.com said...

salam

@wakyudin dan apisv, betul tu, sekurang2nya menang masuk final. All d best utk team hoki di masa2 akan dtg.

Anonymous said...

perfomance skuad hoki utk sukan asia kali ni terbaik bagi aku...cuma match final tu nampak sangat teamwork kurang.skill individu bagus siap boleh selamba lepas 3 org plyr pakistan.kalah sebab xgunakn peluang yang ada sebaik mungkin.
ini pendapat aku arr.

Mohamadazhan.com said...

betul tu.dari segi perfmnc mmg dah tbaik. saya tgk game tu berstatus dunia. kalah kerana kurang mggunakan peluang, dari segi kekuatan sama rata saja :)

Post a Comment

Tinggalkan Cap Jari Anda

budakib